Forque klanttevredenheidsonderzoek

Bij Forque worden we blij van slimme bedrijfsprocessen en software. Maar nog blijer worden we van tevreden klanten. Daarnaast werken we altijd aan onze kwaliteit; we willen deze steeds blijven verbeteren. Daarom voeren we eens in de twee jaar een klanttevredenheidsonderzoek uit, want dat levert waardevolle informatie op. Eind 2020 hebben we onze klanten gevraagd om een mening te geven over onze dienstverlening.

Algemene klanttevredenheid

De totale algemene klanttevredenheid is beoordeeld met een ruime 8. Een mooie opsteker, waar we erg blij mee zijn! Jullie lieten weten onze kennis en expertise en het persoonlijke contact het meest te waarderen. Ook onze bereikbaarheid en communicatie voldoen aan de verwachtingen. We zijn erg blij met alle feedback die we hebben ontvangen. Natuurlijk is er ook ruimte voor verbetering. Hiermee gaan we aan de slag door acties uit te zetten bij onze verschillende afdelingen.

Bedankt!

We willen al onze klanten bedanken die mee hebben gewerkt aan het onderzoek. Dankzij jullie tips hebben wij nuttige input om onze dienstverlening te verbeteren!

Wil je meer weten?

    (Bij verzenden ga je akkoord met ons privacybeleid)