Nog 15 minuten en dan start jouw overleg. Hiervoor wil je een workflow nog aanpassen, maar je komt er niet uit. Geen paniek! De supportafdeling van Forque staat dagelijks voor jou klaar. En zetten nét die ene stap extra.

Support van Forque is jouw businessconsultant op afstand. Met ruim 10+ jaar AFAS ervaring hebben we altijd een antwoord op jouw vraag. We bieden de zekerheid dat je snel antwoord krijgt. Zodat jij je weer kunt focussen op jouw business. We zijn van maandag tot en met vrijdag te bereiken van 08:30 tot 17:05 uur.

Dit is waarom support van Forque werkt

Heb je en vraag over autorisatie beheer, heb je gegevens uit Profit nodig, wil je aan analyse maken of heb je een klein inrichtingsvraagstuk? Dan kun je onze businessconsultants bij support bereiken. Wij nemen altijd net de extra stap om tot de beste oplossingen te komen. Door onze ervaringen denken we echt met je mee. Hoe werken jouw bedrijfsprocessen, welke vragen heb je hierover en hoe komen we samen tot de beste oplossingen?

Om onze eigen kennis up-to-date te houden, zetten we actief in op kennis en ontwikkeling. Zo zitten we op woensdag samen als team om kennis met elkaar te delen. Daarnaast beschikken we over een interne kennisbank die we bij Forque breed inzetten.

Bij support staat persoonlijk contact op #1  

Doordat elke vraag anders is, staat persoonlijke service en ondersteuning op maat op één. Onze specialisten voeren de aanpassingen direct door in jouw systeem, terwijl je meekijkt. Zo nemen we altijd jouw issues uit handen. 

Support in het kort 

✔ Direct hulp op afstand van businessconsultant & 10+ jaar AFAS ervaring. 

✔ Onbeperkt vragen stellen voor een vast bedrag per maand.

✔ Direct persoonlijk contact met onze experts en geen wachttijden.

✔ Stel je vraag via het klantportaal, de mail of via de telefoon.

✔ We streven altijd naar een antwoord binnen 24 uur.

Leer onze support-experts kennen

Maak kennis met onze businessconsultants van support! 

ERP-expert | Frederik en Leonieke

Development-expert | Florian 

HRM-expert | Sarah en Laura 

Sarah KoedijkSarah: “Bij Forque noemen we de supportafdeling Forque Base. Waarom? Het is onze thuisbasis. Zo voelt dat ook echt voor mij. Werken bij Forque Base is interessant door de afwisseling. Dagelijks heb je te maken met andere klanten, wensen en processen. Vaak is een klant al blij voordat ik ze daadwerkelijk heb geholpen. Als ik dan vervolgens processen heb geoptimaliseerd én hun werkgemak heb vergroot. Ben ik echt tevreden over mijn werkdag!” 

Frederik BovenFrederik: “Ik ben tevreden over mijn werkdag als ik een positief verschil maak voor klanten. Daarnaast krijg ik energie als ik snel resultaat boek. Elke waardering van een klant, groot of klein, vind ik leuk!” 

Leonieke van der MeijLeonieke: “Door de afwisselende vragen en het contact met veel verschillende klanten wordt mijn werk uitdagend en leuk! Mijn werkdag is geslaagd als ik klanten vooruit help, waardoor hun werk eenvoudiger wordt. Eén keer belde een klant na het afronden van de vraag speciaal nog even op om te bedanken voor de fijne ondersteuning.” 

Geen stress! Met Forque zit je er relaxed bij

Al bijna overtuigd? Ontdek op onderstaande pagina meer voordelen van Forque, leer ons team beter kennen of neem een kijkje in ons klanttevredenheidsonderzoek. Ohhh… En daar scoor je natuurlijk ook zo’n te gekke Forque zitzak, zodat je er pas écht relaxed bij zit.

    (Bij verzenden ga je akkoord met ons privacybeleid)