Selecteer een pagina

Elke twee jaar houdt Forque onder haar klanten een enquête. Afgelopen mei is er onderzoek gedaan naar de tevredenheid. Forque is blij dat velen de moeite namen om de enquête in te vullen. De respons toont betrokkenheid en de bereidwilligheid om mee te denken. Naast veel positieve feedback ontving Forque ook aandachtspunten over zowel onze producten als de dienstverlening. Met de aanbevelingen uit het onderzoek kunnen wij deze punten verder verbeteren.

Uw mening relevant

Klanttevredenheidsonderzoek 2017Marketingmanager, Corine Meppelink: “De mening van onze klanten is en blijft altijd onmisbaar. Op basis daarvan kunnen wij écht peilen of de klant naar tevredenheid met ons samenwerkt en waar voor ons verbeterpunten liggen. De resultaten uit de enquête en de stijgende lijn in de afgelopen jaren getuigen ervan dat we op de goede weg zijn.”

Beoordeling

Forque krijgt van haar klanten een algemene beoordeling van 8,5. Daar zijn we trots op! De resultaten van het onderzoek bevestigen de positieve ontwikkeling die we doormaken.

Kwaliteit & ontwikkeling

Momenteel zijn we volop in ontwikkeling, waarbij we intern veel aandacht besteden aan onze medewerkers, we verzorgen trainingen en hebben een intensief inwerkprogramma samengesteld voor nieuwe medewerkers. Onze mensen zijn immers het succes van Forque en dat houden we graag zo!
Met veel energie zijn we op zoek naar leuke nieuwe mensen. Ons uitgangspunt hierbij is dat ons kwaliteitsniveau hier niet onder mag lijden. Wij gaan niet voor de snelle oplossingen, maar voor langetermijnrelaties. Mensen echt verder helpen, dat is wat ons drijft. Kwaliteit en ontwikkeling zijn niet voor niets twee van de kernwaarden van Forque.

Forque apps

We hebben gemerkt dat veel klanten nog niet bekend zijn met onze Forque apps. Daar gaan we de komende tijd aanwerken.

Een dag support

Onder alle ingevulde enquêtes hebben wij random één dag support op locatie verloot! Dank voor alle leuke reacties die we hier voorafgaand al over hebben mogen ontvangen. Ninke Hermsen van Driessen Autogroep mogen wij hiermee feliciteren!

Blijven doen wat we altijd doen

Zaken die worden gewaardeerd zetten we voort. We blijven streven naar het realiseren van echte resultaten, persoonlijke benadering en respect hebben voor ieders mogelijkheden en onmogelijkheden.

Bij deze willen we alle klanten die hebben meegewerkt aan het onderzoek hartelijk bedanken.