Klaas de Jong is de trotse eigenaar van Heftruck Onderhoud Nederland (HTO) en levert en onderhoudt de heftrucks op locatie in Amsterdam.

Organisatie ontzorgen

Klaas heeft het zó druk dat hij er onlangs voor koos zijn serviceorganisatie te professionaliseren. Hij raakte met Relyon aan de praat en samen besloten zij het hele project nog een stapje verder te tillen. De software van AFAS was al in gebruik bij HTO, maar enkel nog via de accountant. Het plan: de gehele organisatie ontzorgen. Hij vertelt over zijn ervaringen met RSM tot nu toe.

“Het bespaart voor mij alleen al een halve dag per week.”

Forque zette voor HTO een eigen AFAS Online-omgeving neer waarin nu ook gebruik kan worden gemaakt van Ordermanagement, voorraadbeheer en nog veel meer. Ondertussen was consultant René Scholten druk bezig met de implementatie van Relyon Service Management. Met het totaalpakket hadden Relyon, haar partners en HTO één doel voor ogen: HTO klaarstomen voor de groei.

Er blijven geen papieren werkbonnen meer rondslingeren

Klaas de Jong: “Zowel voor HTO als voor onze klanten hebben we belangrijke stappen gezet. Onze mensen zijn altijd onderweg of op locatie bezig voor onze klanten; ikzelf ook. Nu weet ik altijd en overal precies hoe de zaken ervoor staan. Er blijven geen papieren werkbonnen meer rondslingeren. Ook de zzp-ers waar wij mee samenwerken gebruiken de Relyon-app. Alle afgehandelde bonnen zitten dus direct in mijn systeem en zijn altijd leesbaar. Controleren, factureren en uitbetalen gaat dus een heel stuk sneller. Dat scheelt voor mij alleen al een halve dag per week.”

Lees hier meer…